sobota, 7 lutego 2015

Liebster Award + nieco info

Liebster Award
Dziękuję za nominację Kimika ♥

ZASADY (wrzucę dla wyjaśnienia dla niewtajemniczonych) :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominuję:
http://kawaii-tsundere.blogspot.com/  Rose Willton 
http://fanfiction-tenshi-chan.blogspot.com/  Tenshi-Chan 



Moje odpowiedzi:
1. Ulubiony aktor /aktorka?
Trudno stwierdzić. Odkąd zaczęłam oglądać (świeżo co wychodzący wtedy) serial House M.D., naprawdę polubiłam Hugh Laurie'go. Uwilbiam też Benedicta Cumberbatch'a, Jensen Ackles'a i Jared'a Padaleckiego ;P
2. Ulubiona książka?

Nie posiadam, trudno mi wybrać jedną konkretną, jest wiele książek, które przeczytałam i które miały w sobie "to coś"
3. Film 2014 roku?

Może... "Big Hero 6"?
4. Masz w domu swojego pupila?

Mam. Tłustego, starego i leniwego jamnika :D
5. Co najczęściej robisz w wolny dzień?

Piszę, rysuję, czytam, spotykam się ze znajomymi, robię próbę zespołu c:
6. Jakie miejsca chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?

Chcę pojechać do Skandynawii i do Japonii! *^*
7. Jaką postać historyczną chciałbyś/chciałabyś spotkać?

Leonardo da Vinci
8. Słowo, które nadmiernie używasz?

Nie mam takiego słowa ;u;
9. Jaki gatunek filmu oglądasz najczęściej?

Komedie i horrory, tak samo często ^^
10. Gdybyś miał/-ała użyczyć głosu do dubbingowania anime, jaka postać by to była ?

Konkretnie wybranej nie mam (by wskazać gotową postać), ale chciałabym, by była to zabawna, młoda kobieta o ciekawym światopoglądzie, ciętym dowcipie, ze skłonnością do walki o swoje i z wielkim sercem ;D
11. Co inspiruje Cię do pisania?

Własne pomysły, chęć zrealizowania się, dania upustu swojej fantazji i po części przyjaciele xP 


Moje pytania:
1. Ulubiony autor/autorka.
2. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz i dlaczego?
3. Gdzie chciałbyś/chciałabyś zamieszkać?
4. Co najbardziej cenisz w ludziach?
5. Co Cię inspiruje do pisania?
6. O czym najbardziej lubisz pisać?
7. O czym było twoje pierwsze opowiadanie?
8. Ulubiony cytat?
9. Film, który ma dopiero wyjść, a który chcesz obejrzeć?
10. Masz jakiś nałóg?
11. Ulubiony zespół i piosenka?


-----------------------------------------------------------------------------

A teraz trochę informacji:
Niedawno dopiero co nabił się pierwszy 1k wyświetleń, patrzę, a tu już 20k leci O.o Dziękuję Wam wszystkim za to, że czytacie :)
Jeszcze bardziej jestem wdzięczna za komentarze i maile, wszystkie uwagi i wskazówki sobie przyswajam. Nie odpowiadam na wszystkie komentarze z braku czasu, ale spokojnie, czytam je i za każdym razem, gdy dostaję powiadomienie o nowym komentarzu, cieszę się jak małe dziecko, naprawdę ;D
W najbliższym czasie planuję zacząć wrzucać serię o swoich własnych postaciach - wrzucałam rok temu opo z nimi. Te postacie stworzyłam do RPG, ale tak się do nich przywiązałam, że machnęłam z nimi w ciągu roku ponad 20 opowiadań...
Teraz wrzucam notki rzadziej, z braku czasu, ale postaram się to nadrobić ich długością (odgłosy ulgi, w końcu będzie coś długiego!!! xD)
Jeszcze raz, wielkie dzięki i niech Moc będzie z Wami ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz